Vaša poslovna priložnost ali pa zgolj zabava...

četrtek, april 24, 2008

Aprilski kolaž...

Nekaj utrinkov aprilskega poziranja, no bolje rečeno, več ali manj, enodnevnega. GaJa je že prava mala dama, ve kaj hoče, predvsem pa, kje lahko kaj dobi oziroma doseže. Besede "ata" so se v tem mesecu prelevile v "mama". Sicer pa slike (s podnapisi) povedo vse! :)

Takole pa se GaJa "carta" na kavču....

Voziček raje nosi kot vozi, no saj vozi ga tudi, ponavadi ritensko.

Obstgarten Danone, ob pogledu nanj mi želodček zaigra!

Pa kdo pravi, da imam velike oči? Poglejte kako je velika žoga, še v usta jo ne spravim.

Halo?!??! Kdo? Koga? Trenutek.....

Ata, za tebe je....

Kaj pa je zdaj to? A se bliska?

Takole pa jaz zeham, ko sem zaspana.

Moja ga-ga, takole jo stisnem, moja, moja.

2 komentarja:

Gregor Barič - Baro pravi ...

Super fotke za družinski album. Edino pri ene treh, predvsem tam, kjer je ona zelo blizu, me zmoti, ker je v "backfocusu".

Vem, da tvoj blog ni fotografskega tipa, pa vseeno ti dobronamerno svetujem. Kompakti vem, da so problem za izbiranje točke ostrenja, ampak v takem primeru, ko je ona blizu aparata, bi mogoče pomagal vklop makro načina (slika rožice), ker bi tako fotoaparat "vedel", da naj ostri bližnje predmete.

Drugač pa kompozicijsko zelo dobro, pohvalno...

Uroš Urlep - GuJo pravi ...

Baro, sem probal in deluje :) Itak je tole, kot si rekel za družinski album in ujet trenutek, katerega uspešnost zajemanja pa se s počasnostjo kompakta samo oddaljuje od ideala. Odslej bom mel na makro skoz, ker itak vedno bolj od bliz slikam. Mala pa itak non-stop grabi za objektiv. :) Drugače pa se pomeniva o slikah pri kakem pivcu...vinčku...kavici...vodi...