Vaša poslovna priložnost ali pa zgolj zabava...

torek, april 01, 2008

Kaj že znam?

Čao! Sem Gaja in sem atijeva ljubica, pa mamina tudi. Hehe. No danes sem "hacknila" v atov računalnik in razvozlala kodo za njegov bančni račun in si prenakazala nekaj denarja. Kupila si bom en plato "kinder" jajčk. Ob tem sem vdrla v njegov blog, da vam napišem kaj vse še znam. Znam hodit, delat prevale, salto nazaj in stojo na glavi. Plešem na vse glasbene zvrsti, lahko naučim tudi vas. Abecedo znam od A do Ž in nazaj. Poštevanka je zame mala malica. Imam že vse stalne zobe in se nenehno smejim. Tale prst, ki ga kažem je v bistvu sredinec, a vi vidite napačno. Sicer pa sem pridna in vedno ubogam. Igrače vedno pospravim za sabo, včasih tudi likam namesto mame, da si malo odpočije. Resno!!! Vsak dan, no ne čisto vsak, pripravim okusno kosilo in potem pomijem vso posodo. Večkrat grem z avtom po ata v službo, ker, ko vozi on, to je prava polomija. Me je kar strah zraven sedet. Sicer pa se pripravljam na doktorat v kolikor pa mi ostane še kaj časa, peljem mamico na sprehod v park. Moj najljubši izvajalec je Werner in znam vse njegove pesmi na pamet. Toliko za enkrat morem "gret", ata pa mami sta prišla. Aja pa še nekaj.... 1. april! :)

Ni komentarjev: