Vaša poslovna priložnost ali pa zgolj zabava...

ponedeljek, marec 10, 2008

Celjan... časopis


No... na lokaciji Miklošičeve 5, pa preživim večji del dneva. Moj opis del in nalog se sklada z opisom v blogu na desni. :) Časopis Celjan, izhaja vsako sredo, če pohitite ga na kakšnem bencinskem servisu lahko dobite že torek zvečer. Če ga ne poznate, ste si sami krivi, sicer pa vabljeni, da me kdaj obiščete, če me še niste. :)

Skratka delo je razgibano in dinamično, kar mi seveda trenutno 100% ustreza. Pa še nekaj je, če delaš pri časopisu ne rabiš gledat dnevnika zvečer, vsaj kar se tiče lokalnih informacij.

No obiskovalcem bloga pa še nasvet, če redno spremljate tale blog, morda kdaj kaj opazite pred drugimi. :) Ali pa vsaj pogledate še skozi druge oči...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Lep uhan.


hujšanje

Uroš Urlep - GuJo pravi ...

Diamant iz mojega rudnika :)